2022-08-31-Berlin-Messe-Ifa-Offenblende-Cw-001.Jpg
2022-08-31-Berlin-Messe-Ifa-Offenblende-Cw-005.Jpg

Na tegorocznych targach IFA w Berlinie Miele pokazuje, w jaki sposób chroni środowisko i pomaga klientom żyć w bardziej zrównoważony sposób. Prezentuje też nowe urządzenia i funkcje dla inteligentnego gotowania. A wszystko pod hasłem „Odkryj jakość, która wyprzedza swój czas- dla lepszego jutra”.

Nowe rozwiązania prezentowane przez Miele przyczyniają się do dalszej redukcji emisji CO2 i obniżają rachunki za prąd. Służy temu na przykład tablica zużycia w Miele App. Rejestruje ona, ile wody i prądu zużyła w rzeczywistości zmywarka lub pralka podczas zakończonego programu  i daje wskazówki, jak efektywniej korzystać z urządzeń. Dzięki inteligentnemu zarządzaniu energią osoby korzystające z instalacji fotowoltaicznej mogą jeszcze bardziej zredukować emisję CO2.

2022-08-31-Berlin-Messe-Ifa-Offenblende-Cw-002.Jpg
2022-08-31-Berlin-Messe-Ifa-Offenblende-Cw-001.Jpg

Na IFA można zobaczyć wolnostojące chłodziarki generacji K 4000, m.in. modele z innowacyjnym systemem świeżości PerfectFresh Active, który aktywnie nawilża szufladę na warzywa i owoce „mgiełką wodną” , nawet pięciokrotnie przedłużając ich świeżość i jędrność. Urządzenia do gotowania na parze połączone z pełnowartościowym piekarnikiem zapewniają szczególnie aromatyczne, pożywne i zdrowe potrawy. Na targach prezentowane są modele, które dzięki funkcji HydroClean są teraz także samoczyszczące. Miele pokazuje też nowe płyty indukcyjne z wbudowanym wyciągiem – wydajniejszym i cichszym od poprzednich modeli.  Jak zaznaczył na konferencji prasowej Markus Miele, dyrektor zarządzający i współwłaściciel firmy, wszystkie prezentowane modele są sprawdzone pod kątem 20 lat użytkowania.

Zarząd Miele podkreśla dobrą sytuację biznesową spółki. Jak powiedział Reinhard Zinkann, dyrektor wykonawczy i współwłaściciel firmy, co prawda wyjątkowa koniunktura w branży AGD związana z pandemią wyraźnie osłabła, jednak sprzedaż Miele wciąż rośnie. „Popyt na wysokowartościowe urządzenia domowe, w szczególności urządzenia do zabudowy, jest nadal wysoki. Wielu konsumentów kupuje bardziej ostrożnie, szukając długowieczności i efektywności energetycznej. Miele jako wiodąca marka premium w branży, czerpie z tego trendu wyjątkowe korzyści”, podkreślił Zinkann.

Notatka prasowa Miele

Pani Agd
Obserwuj